Eztabaida:Azaroaren 15

Wikipedia, Entziklopedia askea
Hona jauzi: nabigazioa, Bilatu

Emilia Larrea fue abatida por error por unos guardias civiles que perseguían a tres pistoleros de los Comandos Autónomos. No lo digo yo, lo dijo Txiki Benegas en 1978.—Aurreko iruzkin sinatugabea 212.8.98.118 (eztabaidaekarp.) lankideak idatzi du.

Hala dela dioten hainbat iturri aurkitu ditudanez, aldatu egin dut. Iturriak:
Pisu handiko iturriak dirudite, guztien artean. --Xabier Armendaritz(nirekin hizketan egiteko) 12:09, 15 Uztaila 2011 (UTC)
Beste iturri bat, are fidagarriagoa eta are argiagoa:
« 15/11/1978. Emilia Larrea Sáez de Adacia. Arrasate. De 52 años. Por disparos de la Guardia Civil en una operación contra tres miembros de Comandos Autónomos Anticapitalistas. Tanto los informes de la Comisión Popular Investigadora como el Informe de la Consejería de Interior del Consejo General Vasco, realizado en base a los datos recabados in situ por el director del Departamento de Derechos Humanos, José Ramón Rekalde, no tuvieron dudas al adjudicar a la Guardia Civil la muerte de Emilia Larrea. La Consejería del Interior del CGV fue contundente, juzgando de “inexplicable la actuación de la fuerza pública que irreflexivamente dispara de forma que causa una muerte y varios heridos en la población civil”  »
Jon-Mirena LANDA GOROSTIZA (Eusko Jaurlaritzako Giza Eskubideetako zuzendaria): Informe sobre Víctimas de Vulneraciones de Derechos Humanos derivadas de la Violencia de Motivación Política, Eusko Jaurlaritzako Justizia, Enplegu eta Gizarte Segurantza Saila, 2008
--Xabier Armendaritz(nirekin hizketan egiteko) 12:41, 15 Uztaila 2011 (UTC)